لوازم خانگی

بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس + معرفی بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس

به ندرت می توان شخصی را یافت که نام برند فیلیپس به گوشش نخورده باشد. برند فیلیپس از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و جاروبرقی است. اما اگر ما بخواهیم جاروبرقی فیلیپس بخریم لازم است چیزهایی درباره جاروبرقی ها بدانیم و ما در این مقاله به بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس و آن چه لازم است شما بدانید پرداخته ایم.همواره پیرامون هر محصولی به خصوص جاروبرقی فیلیپس سوالات بسیاری مطرح است، برای مثال اگر سوالاتی مانند جاروبرقی Phillipsساخت کجاست؟، چرا جاروبرقی فیلیپس بخریم؟، کیفیت جاروبرقی فیلیپس چطور است؟ و … در ذهن شما مطرح است در ادامه با ما همراه باشید.


فهرست مطالب


جاروبرقی های فیلیپس چه امکاناتی دارند؟

از سوال های پرتکرار در هنگام بررسی کیفیت جاروبرقی Phillips می توان به این سوال اشاره کرد که جاروبرقی های فیلیپس چه امکاناتی دارند؟ همه ما دوست داریم انتخابی را داشته باشیم که بیشترین کاربرد را برای ما داشته باشد به همین جهت در این قسمت با امکانات جاروبرقی های فیلیپس آشنا میشویم تا شما بتوانید با این محصولات بیشتر آشنا شوید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین کاناپه و مبلمان را برای خانه را بخوانید.

جاروبرقی های فیلیپس چه امکاناتی دارند؟
  • این جاروبرقی ها دارای موتور بسیار قدرتمند و با کارکرد بسیار فوق العاده هستند.
  • اغلب این جاروبرقی ها دارای پارویی با طراحی اختصاصی فیلیپس با کاربرد جمع آوری بهتر گرد و غبار هستند و برخلاف مدل های قدیمی توانایی جذب زباله های بزرگ تر را دارند. و قابل استفاده بر روی سطوح مختلف هستند.
  • دارای لوله تلسکوپی از جنس آلومنیوم با قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و لوله های خرطومی آنها از جنس پلاستیک مقاوم و منعطف است.
  • لوله خرطومی این جاروبرقی ها توانایی گردش 360 درجه دارد که این جاروبرقی ها را کاربردی تر میکند.
  • دارای سری های مختلف با ویژگی ها و قابلیت های مختلف هستند.
  • شما میتوانید قسمت ها و قطعات این جاروبرقی ها را به راحتی از هم جدا و به هم وصل کنید.
  • دارای بدنه مقاوم هستند .
  • دارای موتور با قابلیت باز شدن هستند.
  • دارای فیلتر های مختلف و متعدد با قابلیت های متنوع هستند.
  • شعاع حرکتی بسیار بالا دارند که شما میتوانید به نقاط دور از دسترس دسترسی داشته باشید.
  • شما توانایی تنظیم قدرت مکش را خواهید داشت.
راهنمای خرید یخچال فریزر + معرفی برخی قابلیت‌های یخچال فریزرهای مدرن

جاروبرقی Phillips ساخت کجاست؟

بررسی این نکته که جاروبرقی Phillips ساخت کجاست میتواند شما را در جهت اطمینان از انتخاب خود راهنمایی کند . پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که فیلیپس شرکت و برندی هلندی است اما با این حال تمام محصولات و جاروبرقی های فیلیپس ساخت کشور هلند نیست. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون را بخوانید. این برند در کشور های مختلف فعالیت میکند و محصولات خود را در کشور های مختلف و با کیفیت یکسان و بالا به مشتریان ارائه میکند.بیشتر جاروبرقی های فیلیپس ساخت هلند و انگلیس هستند اما شما جهت اطمینان خاطر هنگام خرید و پس از انتخاب محصول خود میتوانید در اطلاعات محصول کشور سازنده جاروبرقی را مشاهده و از آن مطلع شوید.

جاروبرقی Phillips

جاروبرقی های فیلیپس با محصولات کدام برند های داخلی و خارجی در حال رقابت است؟

یکی از سریع ترین و بهترین راه های بررسی کیفیت جاروبرقی Phillipsرا می توان شناخت رقبای این محصول دانست، چرا که شناخت رقبای این محصول به شما کمک خواهد کرد که به سطح کیفی این محصولات راحت تر پی ببرید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید کولر گازی را بخوانید.

Phillips از قدیمی ترین برند های موجود در بازار است و سال هاست که میان بهترین ها میدرخشد از همین رو همیشه رقیبی برای بهترین ها بوده. از رقیت های قدیمی فیلیپس میتوان دو برند هیتاچی و آاگ را نام برد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات مدنظر خود نگاهی هم به بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ بیاندازید.

استیجینگ خانه چیست ؟ + دکوراسیون چه تاثیری در ارزش خانه دارد؟ + معرفی ۱۱ نکته ی مهم در مورد درکوراسیون خانه

سالهاست که محصولات فیلیپس و همچنین جاروبرقی های Phillips وارد کشور ما شده اند و از همان سالهای ابتدایی ورود خود توانسته اند میان مصرف کنندگان محبوب باشند و پرطرفدار از همین رو جاروبرقی های فیلیپس رقیب جدی برای تمام برند های ایرانی محسوب میشود.

دلیل انتخاب جارو برقی فیلیپس چیست؟

از میان اینهمه برند و جاروبرقی موجود در بازار چرا جاروبرقی فیلیپس بخریم؟، اصلا جاروبرقی فیلیپس خوبه؟ اگر شما نیز مانند سایر مصرف کنندگان با این سوال مواجه شده اید و دغدغه یافتن پاسخ این سوال را دارید در این قسمت با ما همراهی کنید.

موتور جاروبرقی های Phillips:

موتور این جاروبرقی ها نسبت به برند های مشابه از قدرت و توانایی بسیار بالایی برخوردارند و فوق العاده عمل میکنند. از همین رو گزینه مناسبی برای انتخاب هستند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله خرید سیستم صوتی خانگی و ساندبار را بخوانید.

موتور جاروبرقی های فیلیپس

طول عمر جاروبرقی :

بر خلاف جاروبرقی های دیگر جاروبرقی های این برند بدین جهت که از قطعات مرغوب ساخته شده اند طول عمر بسیار بالایی نسبت به جاروبرقی های دیگر دارند.

تنوع جاروبرقی های Phillips :

این جاروبرقی ها بسیار متنوع هستند و مناسب برای شما با هر سلیقه و نیازی هستند و از طرفی وجود رنگ بندی متنوع این جاروبرقی ها باعث محبوبیت بیشتر آنها میان مصرف کنندگان شده.

طراحی جاروبرقی :

این برند نه تنها در تولید جاروبرقی بلکه در تولید تمامی محصولات خود سعی بر تولید زیبا ترین ها را داشته و جاروبرقی های این برند از طراحی بسیار هوشمندانه و مهندسی شده ای برخوردارند.

طراحی جاروبرقی

معرفی بهترین جاروبرقی های برند فیلیپس

بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس نیمی از راه است و یک خرید مطمئن نیازمند انتخاب مدل مناسب و مطمئنی هم هست، به همین دلیل در این بخش با معرفی بهترین جاروبرقی های برند Phillips سعی می کنیم تا خریدی مطمئن را برای شما رقم بزنیم.

معرفی انواع ماشین لباسشویی + بررسی ۸ نکته‌ی کلیدی که قبل و بعد از خرید ماشین لباسشویی باید بدانید

1- جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

موتور این مدل بسیار باکیفیت است و قدرت مکش بالایی دارد. در ضمن صدای بسیار کمی تولید می‌کند و آرامش خانه شما را به هم نمی‌زند.هنگام کشیدن جارو، شاید مهم‌ترین چیز نوع پارویی باشد تا بتواند باب‌میل شما انواع آشغال را از روی زمین جمع‌آوری کند. با خرید مدل ۹۱۷٤ نگران این موضوع نباشید. زیرا شرکت همیشه پیشرو در تکنولوژی Phillips توانسته پارویی سه کاره را برای این محصول طراحی کند.

مشخصات این محصول:

  • دارای فیلتر Hepa13
  • گنجایش مخزن: 4 لیتر
  • مجهز به لوله تلسکوپی
  • مجهز به فیلتر بهداشتی
  • توان مکش: 500 وات
  • قدرت موتور: 2200 واتی
  • مجهز به سیم جمع‌کن خودکار
جاروبرقی فیلیپس مدل  FC9174

2- جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

موتور این مدل بسیار باکیفیت است و قدرت مکش بالایی دارد. در ضمن صدای بسیار کمی تولید می‌کند و آرامش خانه شما را به هم نمی‌زند.هنگام کشیدن جارو، شاید مهم‌ترین چیز نوع پارویی باشد تا بتواند باب‌میل شما انواع آشغال را از روی زمین جمع‌آوری کند. با خرید مدل ۹۱۷۰ نگران این موضوع نباشید. زیرا شرکت همیشه پیشرو در تکنولوژی Phillips توانسته پارویی سه کاره را برای این محصول طراحی کند.

مشخصات این محصول:

  • دارای فیلتر Hepa13
  • گنجایش مخزن: 4 لیتر
  • مجهز به لوله تلسکوپی
  • مجهز به فیلتر بهداشتی
  • توان مکش: 500 وات
  • قدرت موتور: 2200 واتی
  • مجهز به سیم جمع‌کن خودکار
جاروبرقی فیلیپس مدل  FC9170

سخن پایانی

شما در این مقاله با کیفیت جاروبرقی فیلیپس آشنا شدید.همچنین از بهترین مدل های آنها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

راهنمای خرید یخچال + بررسی نکات مهم در خرید یخچال و فریزر + معرفی بهترین مارک یخچال ایرانی

سوالات متداول

بهترین برند جارو برقی چیست ؟

از جمله از بهترین مارک جارو برقی می توان به برند هایی چون بوش ، فیلیپس ، پارس خزر ، سامسونگ و … نیز اشاره کرد که در این جا ما راجع به جارو برقی فیلیپس نیز صحبت کرده ایم .

جارو برقی فیلیپس خوبه بخریم یا نه ؟

جارو برقی هایی فیلیپس با توجه و قیمت و کیفیتی که دارند از محصولاتی هستند که ارزش خرید بالایی دارند و در دسته بهترین جارو برقی ها نیز به شمار می روند .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا